Header Ads

Skype ler pulak


Aku dah install 'skype' khas untuk bro joe. Permintaan bro joe neh.. dulu aku banyak menggunakan YM! jer. Tapi diatas sebab ramai kawan aku dah menggunakan skype jadi terpaksa dan dipaksa menggunakan jugak benda alah neh. Nampak skype neh lebih advance skit dari YM!, tapi macam mana nak guna neh.. blank jer benda neh.. cuma tunggu bro joe online dan add aku... sebab aku tak faham pun cara nak add friend kat skype ni.. bro joe online la cepat!! gua dah blank neh..

Korang nak tengok tak camna rupa skype blank aku.. korang tengok la kat bawah..

Bagi yang nak memenuhkan list friends skype aku tuh add la aku guna email bawah neh..

mshaufi@gmail.com

2 comments

ellieandcarl'sstories said...

skype nih function die tuk pe lak...? ooo shaufi erk..name u bro..hehhe...:P same cm frenster erk..?

Userhelp said...

function dia macam YM! jugak tic.. ya betul pandai tic cari yer...