Header Ads

Mula membloggingkan diriku.


Hari neh disebabkan cuti keja aku mulakan operasi aku design balik blog aku dan re-layout balik agar semua menjadi selari dan sesuai untuk paparan umum. Banyak idea yang kawan-kawan bagi untuk aku design blog neh. Tapi setelah banyak nasihat dicuba, aku menggunakan teknik yang aku terfikir selepas aku mandi tadi.. Tengah mandi pun bleh pikir lagi tentang blog neh.. apada.. Aku harap kawan-kawan tolong komen sikit apa yang tak kena kat blog aku neh yer..

Lama aku tak buat benda-benda grafik untuk web ni.. seingat aku lepas aku bersara jadi moderator Gedikonline.net aku terus lupakan dunia web dan blogging. Sekarang maybe time yang sesuai untuk aku mula balik semua tu.. skang aku dah ada pc dan internet connection kat rumah.. jadi bleh la half of time aku lepaskan geram kat internet, web dan blogging neh.. kalau anda rasa ingin gunakan khidmat aku untuk design blog atau graphic web sila la email aku yer di alamat mshaufi@gmail.com. Aku bleh bagi special price untuk korang..

No comments